søndag 13. januar 2013

Gir tilbake... til dere

 
 
...................................................................................
 
 
 
Endelig!
Endelig fikk jeg knotet meg til å få til bilder på bloggen.
Blir så irritert når ting ikke virker:)
 
 
Før jul ei gang rundet jeg tallet 40 000 sidevisninger.
Som en takk tilbake til dere som er inne hos meg,
blir det
give away
 
Jeg har fått pakke i posten fra Festfabrikken
og vil gjerne gi videre noe av det jeg bestilte:)
 
Lyseblå sugerør
Muffins/cupcakeform i mørk brun
Klistermerker med hand made
Lyseblå tape med polkadotter
 
 
Det du må gjøre for å være med:
 
Kommentar = 1 lodd
Følger (ny eller gammel) = 1 lodd
Følger på instagram = 1 lodd
Dele videre på facebook og/eller blogg = 2 lodd
 
instagram finner du meg på
ninnipaafortet
 
Festfabrikken har lovet trekning av gavekort når de runder 1000 likere på facebokk.
Akkurat nå er det 769 som liker denne siden.
Bli med å lik du også, så blir det trekning av gavekort på 1000 kroner!
Facebooksiden finner du her
 
Håper mange vil være med på dette!
Trekningen blir søndag 10. februar.
 
Masse lykke til dere!
 
 
Klem Ninni
 
 
 
...................................................................................

45 kommentarer:

  1. Glemte å si en ting:) Til dere som er anonyme, dere må legge igjen en mailadresse jeg kan kontakte dere på!

    SvarSlett
  2. God morgen !
    Blir gjerne med i giveaway en din med 2 lodd.
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  3. Mornings:)
    Driver du med din egen lille 'sjappe' her ;) Men så koselig med litt loddtrekning, me like!

    Klem Siw marnardølen :P

    SvarSlett
  4. Så snill du er da:)
    Og så flott premie!!

    Jeg blir gjerne med og trekker 2 lykkelodd ♥

    SvarSlett
  5. Blitt ny følger, lagt igjen kommentar og deler på egen blogg.

    SvarSlett
  6. Tar 2 lodd, har lagt meg til som følger av bloggen din. Krysser fingrene....

    SvarSlett
  7. Så fin premie!! Jeg er med på 3 lodd!!
    Tvi tvi.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  8. Det blir 2 lodd på meg ... Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  9. 2 lodd til meg.
    Beste hilsen Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Kjempefin premie !
    Eg blir med og trekker 2 lodd :)
    Mvh / Janne

    SvarSlett
  11. Blir gjerne med i trekningen om den fine premien :)
    2 lodd ♥

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjerne ha 4 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  13. Festfabrikken er en forholdsvis ny butikk for meg, masse lekre produkter, spørs nok om jeg må stikke innom på neste bybesøk. Hadde vært flott å fått testet produktene før man går til ett større innkjøp. ;0) Her er vi bakeglad! :0))

    Følger og kommentar - 2 lodd på meg!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  14. 5 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  15. 1 lite lodd til meg da;)
    ingvild2006@gmail.com
    Hilsen Ingvild

    SvarSlett
  16. Hei :)
    Elsker de sugerørene! Vil veldig gjerne være med.
    Jeg tar 1 lodd :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Jeg er med - flott at det endelig er i blåfarger (les ikke rosa:-D)
    1 lodd

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  18. Hei på deg!

    Deler på FB, og deler også Festfabrikken.
    2 lodd på meg da??

    Vennlig hilsen Guri Marie

    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  19. Tar 5 lykkelodd og krysser fingrene! Delt på face ♥

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  20. For en herlig giveaway, kjenner inpirasjonen strømme mot meg allerede :)
    2 lykkelodd til meg, - følger og kommentar.

    SvarSlett
  21. Hei!
    Jeg går for fem lodd :)

    kirgi2002@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Hei! Prøver lykken med et lodd jeg :-)

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  23. Heisann :-)

    ✿❀✿ Blir gjerne med og trekker 2 stk lodd.
    Ha en flott uke! ✿❀✿

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  24. håper lykken står meg bi;) deltar med 1lodd! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  25. Hei, to lodd på meg - kommentar og følger!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  26. 3 lodd til meg :) Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  27. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  28. Jeg prøve meg på 2 lodd :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Ett lodd!:D

    sunniva_berge@hotmail.com

    SvarSlett
  30. 1 lodd p meg :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  32. Hei :) 3 lodd til meg, kommentar, følger og instagram :)

    Ønsker deg en nydelig dag videre.
    Klem Renate

    SvarSlett
  33. Da prøver jeg lykken med 2 lodd :)
    Ha en fin dag videre!
    Klem, Tonje

    SvarSlett
  34. Så hyggelig at du tok turen inn til meg :-) Jeg slenger meg med på din giveaway med 1 lodd.

    Ha en fin dag. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  35. HEI HEI:)
    HIVER MEG MED OG
    TAR 2 LODD
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  36. Heisann. Blir 2 lodd på meg - følger og kommentar:)
    X´er fingrene for at jeg vinner denne fine premien.
    Mona

    SvarSlett
  37. Så koselig med en giveaway for å feire. Jeg deltar gjerne, så da blir det 2 lodd på meg. (kommentar og lagt deg til på instagram)

    Du får en fin dag!

    Henriette
    (mynte@live.no)

    SvarSlett
  38. Jeg prøver lykken med 5 lodd.
    Jeg har sendt forespørsel om å få
    følge deg på Instagram :)
    Jeg er Mo9cakarin
    Krysser fingrene og ønsker deg en kjempe fin helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Ja, jeg vil veldig gjerne være med!
    Syns de har så utrolig fine ting. Sugerørene er i så fine farger :)
    Jeg krysser fingrene med 1 lodd jeg!
    God helg til deg! :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  40. Jeg vil gjerne delta, og trekker 4 lodd! Følger og deler på Facebook. :D

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  41. Heisann!

    Prøver lykken med ett lykkelodd:)
    Fortsatt god helg!

    Hilsen Hilde
    hilols2@online.no

    SvarSlett
  42. Jeg er med :D
    deltar med 3 lodd :)
    delt på facebook.
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  43. Å så koselig! Klart jeg vil være med! -Ettlodd til meg :-)

    SvarSlett
  44. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett