søndag 30. oktober 2011

Gammelt nytt - arvegods ♥





Benyttet anledningen mens storeprinsen og mannen var ute av hus, og minsteprinsen sov, til å rydde litt nede. Det er fordelen med lite hus når en skal rydde:) I forrige uke var jeg og hentet settebordene hos mamma. Jeg har arvet disse etter momor og mofar, men har ikke funnet plass til de i det nye huset før nå. Mamma lurte på om vi måtte pusse og male de for de er nokså slitte på bordoverflaten, men nei, det vil jeg ikke. Det er jo det som er sjarmen!



Bilderas :)













Ellers i stue er det mye fra Ikea. Ektorp hjørnesofa, Liatorp stuebod, avlastningsbord og tv-benk. Under stuebordet har jeg ei stor kurv, som jeg har blader i, og ei lita kurv, som fjernkontrollene og ladere ligger i.


















Arvegods er gull! Noe helt annet enn Ikea.
Nå må jeg snart gjøre meg klar til kamp. Skal jobbe dugnad på Sør Arena. Får håpe Start klarer å slå Odd!

Ha en fin søndagskveld!

6 kommentarer:

  1. Så flott det er i stuen deres!
    Og de settebordene var kjempefine ♥
    Gøy og arve ja;)

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Heisan!! Kikket innom bloggen din,kjempefin!! Slitan med nye,gamle,fine bord!!
    Ellers måtte jeg dra litt på smilebåndet når jeg så stuen din...ikke bare har vi lik sofaserie og stuebord,men også samme H&C skål på bordet og kurv under bordet!! HiHi,god smak du har da!! ;-)
    Ha en fin søndag videre!!
    klm ingrid louise(lady louise)

    SvarSlett
  3. kjempefine settebord, og så koselig å blande nytt og gammelt!

    klem tone

    SvarSlett
  4. Du har fått deg et riktig fint settebord. Er så mange enkle mellombrune varianter som egentlig ikke er spesielt sjarmerende å se på. Dette var andre boller :o)

    SvarSlett
  5. Så kjekt å se at du har samme sette b ordene som meg. Jeg er så glad i dem og bruker dem med ett stort lysfat med stilleben. nydelig blogg :-)

    Anita :-)

    SvarSlett
  6. haha, så utrolig gøy! Jeg har samme soffaen med samme trekket, samme bordet, samme matta og samme stenene med skrift på i bordet, alt på samme plassen til og med! :)

    SvarSlett