fredag 16. desember 2011

Litt vårnytt oppi all jula

Kom over den nye vår/sommerkatalogen til GreenGate og fant mye jeg kunne tenke meg:) Den nye serien Dora synes jeg var knallfin! Kommer helt sikkert ei ny kanne og noen lattekopper inn i mitt skap i løpet av våren. Synes jeg også hører den hvite melkeflaksa med beige tekst skrike etter meg! Lekker!






Nå er det bare til jula er over så begynner nedtelling til våren for fullt. Men først altså, nå skal jula nyyyyytes. Endelig kan jeg senke skuldrene litt og se lysere på dagene. I morra har jeg fri og da skal det ryddes og vaskes, handles og kanskje også bakes. Juletreet skal handles inn til lørdag og forhåpentligvis pyntes på søndag. Det er mye som skal ordnes, så nå blir det lister over både det ene og det andre:) Jul blir det okke som!


Finner du noen nye favoritter i GreenGate katalogen ?? Eller liker du bedre det gode gamle?


Fin fredag!


...................................................................................

1 kommentar:

  1. Mye fint!
    Men jeg holder meg til det gode og gamle rode og hvite, har liksom fallt på det ♥
    Men den melkeflasken var bare nydelig, den har jeg og peilet meg ut;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett