torsdag 5. juli 2012

Handelens dag!


Nye såper soler seg på dristig vis!


I dag har jeg "feiret" handelens dag,
og det til det fulle!
Sola har skint i hele dag og sommeren ser ut til å ha kommet,
enn så lenge i hvertfall.
Så nå blogges det fra verandaen, i shorts og singlet!
Deilig!


Hver 1.torsdag i juli er det handlens dag i Kristiansand,
rettere sagt Kvadraturen.
Butikkene åpner kl 07.00,
og kjører på med mange gode tilbud.
Og tilbud liker vi!!






Kjøpte blant annet malingen Pure&Original i fargen Cloudy Concrete.
Planen er å male litt på soverommet:)






Litt av det nyinnkjøpte nipset mitt.
Nisteskrin fra House Doctor, Pure&Original sin kalkmaling,
lys rosa og hvitstripete kjøkkenhåndkler fra Bruka Design,
Lyserosa såpedispenser, rosa såpe, både flytende og en søt liten metallboks med såpestykke i,
duftrefill som luktet helt herlig av nyvasket tøy,
(omtrent som Yankee Candle sitt Clean Cotton duftlys)
Savon de Marseille såpe i duftene lime, lavendel og rose.




Her en plass på dette bildet, tatt 07.12, er jeg godt i gang med 1. shoppingomgang hos Hansen & Co.
(Et lite hode ca midt i bildet:))


I morgen er det siste dag i barnehagen for storeprinsen.
Tenk at han allerede er blitt skolegutt.
Tida går så utrolig for!
Heldigvis så har jeg enda en liten gutt igjen i barnehagen:)



Ha en fin kveld videre og en fin fredag!


....................................................................................



2 kommentarer:

  1. Det røyk noen tusen kroner på Hansen & Co i dag gitt ;)
    Men jeg fikk maaaange fine puter til sofaen :p

    SvarSlett
  2. Ja, Mona-Linn, det er fort gjort:) Jeg fikk med meg ei pute. Her i heimen gjelder det å lure inn litt og litt;)

    SvarSlett