fredag 4. januar 2013

2012


.....................................................................................
 
 
Så var 2012 alt forbi.
Jeg synes året har flydd avsted.
Jeg hiver meg med dette på bølgen av årskavalkader!
Ble ikke så mye blogging dette året som jeg hadde tenkt,
men noen bilder fikk jeg fikset frem fra arkivet :)
 
 
 
Januar
 
Startet det Nye året med håp om en sunnere livsstil, as always.
Og uka etter var det rett i cockiesene.
Kjent stil!
Give away hadde jeg i januar.
En mann på krykker hadde jeg også!
(Han ble påkjørt i begynnelsen av desember,
og ikke før slutten av februar
kunne han kaste krykkene.)
Ellers bakte vi litt, var på ake- og skiturer.
Og jeg hadde fullstenig dilla på Hver gang vi møtes:)
 
 
 
Februar
 
Februar er bursdagstid for denne familien.
Både storeprinsen, meg og mamma har bursdag.
Det har også oldemor til guttene,
og fetteren deres.
Vi hadde barneselskap i en gymsal.
Tanken på 20 + barn her hjemme...
Nei, det hadde aldri gått.
Temaet var sjørøver, og jeg bakte sjørøvermuffins,
mens mamma bakte sjørøverskute.
Det var stas!
 
 
 
Mars
 
I mars fikk jeg endelig det etterlengta glasskapet i hus.
Mannen satt det sammen mens jeg var på jobb:)
Så jeg kunne bare gjøre det jeg liker best,
nemlig dille og dalle med pynten!
I mars ventet vi veldig på våren.
 
 
 
April
 
April var påske og mer bursdager.
Minsteprisen og pappa fylte år.
Vi bygget ut verandaen vår,
og fikk også snekret oss port.
Med vi mener jeg mannen:)
 
 
 
 
Mai
 
I mai plantet vi uteblomster og nøt mange fridager.
Meg og mannen hadde 16 års jubileum denne måneden.
17. mai fikk vi feiret,
og storeprinsen fikk gå sammen med
Startspillerene i borgertoget.
Han var nokså kry kan du si:)
 
 
 
 
Juni
 
I juni var jeg på sykkeltur til Skagen.
Utrolig moro!
Og vi er godt i gang med planlegging av årets tur.
Gleder meg.
Vi hadde 7 års bryllupsdag, tiden flyr ja:)
Ellers gikk tiden med til jobb, hagearbeid
(eller blomsterbedarbeid er vel heller rette ordet)
og kvalitetstid med gode nabovenner.
 
 
 
Det var første halvår av 2012.
Resten kommer i morgen.
 
Etter to dager med jobb,
føles helg helt ok!
Godt med en myk start:)
 
 
 
Klem Ninni


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar