lørdag 21. mai 2011

Hen er Ninni?

Aaaaaaaabøh! Der va o:)







Himla at en skal være så trøtt og giddalaus at en ikke orker å blogge... Og jeg som begynte så bra nå i mai! Jaja...
Vel overstått både frigjøringsdag og 17.mai! På mandag hadde vi et lite jubileum, meg og mannen. Vi har vært kjærester i 15 år! Og det er jo ei stund (i disse tider;)). Feiring var det lite av. Utdrikningslag har jeg også vært i siden sist. Min kjære kusine, som skal gi sitt ja til sin kjære neste helg, ble feiret av en gjeng flotte jenter fra morgen til kveld og enda litt til! Jeg har fortsatt "Eg heiter Ola Tveiten og eg er en arbeidsmann..." på hjernen:) Gleder meg en hel haug til bryllupet, som er lagt opp til å bli en fest! Og fest skal det bli. Grip nærmeste mikrofon (les: sleiv, stearinlys, tannbørste osv) og hiv deg ut på dansegulvet! Hei suddelida suddelidei!







Ellers holder vi på med utsiden. Mannen er så flink! Han har snekret ferdig gjerdet, med hjelp fra svigerfar, og nå maler han. Jeg prøver å planlegge bedene, men det er ikke så lett. Har fått plantet litt og mer står klart til å plantes. Jeg vil ha det frodig og blomstrende med en gang! Men det er jo ikke alltid så lett å få til... En blogg full av hagetips (og masse annet fint) er Ninas gale verden, eller Nina i Paradiset, sin blogg. Den kan du se her. Hun driver også en itteliten butikk, men med et utrolig bra utvalg. Kunne virkelig ønske jeg, eller egentlig kunne jeg ønske hun bodde nærmere meg:)






Tester ut med ekstra store bilder i dag. Får se om det gjør seg:) Hvis noen har noen tips til hva slags blomster, helst stauder, som jeg burde plante er jeg hjertens glad for tilbakemeldinger. Jeg liker best gammeldagse planter. Og helst i rosa/lilla/hvite nyanser!






Som dere ser, så er helt på halv åtteher. Den staken hører hjemme i et annet bed, men det har mannen plantet der mens han maler gjerdet. All honnør til han for at han faktisk har tenkt på å flytte det:)






Her skinner sola og vinden blåser som bare det!







Ønsker alle en forsatt fin lørdag!


...................................................................................

1 kommentar:

  1. Så fint det blir hos dere! Liker veldig godt store bilder, det er de som er blikkfanget. :-) Lykke til med hageplaner!

    SvarSlett