mandag 2. januar 2012

2012, nytt år, nye muligheter og alt det derre.







Jaja, så var det det med nytt år og nye muligheter. Hadde en deal med meg selv om at når jula var ferdig, så skulle jeg bli sunn igjen.
Nå lurer jeg på om jeg har pakket ned motivasjonen for et nytt, bedre(!) og sunnere liv sammen med julepynten og studd det langt inn på kottet?!?! Håper virkelig ikke det, men at det dukker opp før fuglen fiser i morra tidlig når jeg står opp.
Egentlig er jeg veldig motivert, men må komme inn i hverdagen først, håper jeg:)



Uansett om du skal ned i vekt,
opp i vekt eller ingen steds hen
ønsker jeg deg ei fantastisk uke og
et strålende år!


...................................................................................

3 kommentarer:

  1. Hoho... Håper motivasjonen dukker opp igjen utover på nyåret. Er ikke så greit med alle disse nyttårsforsettene og alt man skal begynne med. I år tenkte jeg at nyttårsforsettet mitt skille være; Livet er ikke bare burde, burde (som på reklamen). Så slipper jeg iallefall å sitte igjen med dårlig samvittighet for alt jeg ikke får gjort.
    Ønsker deg et godt nyttår!
    klem

    SvarSlett
  2. Her håper jeg pila peker nedover etterhvert. Motivasjonen er i alle fall til stede nå i starten av desember. Det bør den være for sukkersuget er helt enormt!
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  3. Motivasjonen kommer plutselig! :)
    Begynte selv denne uken og håper motivasjonen holder seg der den er nå, må jo bli slank, lekker og smekker til bryllupet hehe :)

    SvarSlett