mandag 11. juni 2012

Dette burde du prøve!



For ei helg!
Jeg har vært på sykkeltur i Skagen med en gjeng fine kolleger.
Vi har  hatt det så gøy.
Utrolige mye intern humor som virkelig har trimmet lattermusklene.

Kan anbefales på det sterkeste!







Her kommer et litt annerledes tips.
Gele for voksne...

Rett og slett en oppskrift på noen knaganes goe geleshotter.

1 pakke freia gele.
(Jeg brukte hurtiggele med smaken villbringebær)
3 dl vann.
2 dl bacardi razz.

Kok opp vann. Ta av platen og rør ut pulveret.
Avkjøl såpass at du kan ta oppi fingeren uten problemer:)
Ha i spriten.
Rør godt!

Vi var 11 personer så jeg doblet denne oppskriften.
Siden jeg skulle ha dette med meg i sekken så helte jeg alt over i en boks.
Jeg pakket med meg små shotteglass og noe å øse med.

Forrige gang jeg laget dette helte jeg geleèn rett i shotteglassene.
Da synes jeg det satt alt for godt fast oppi glasset.
Nå var det mer flytende og mye enklere å helle/drikke:)

Skål for gode kolleger!

Og tusen takk for en fantastisk tur!
Planleggingen av neste års tur er allerede startet:)



...................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar