mandag 18. juni 2012

Ny uke og 30000 besøkende








Tusen takk til alle som besøker meg og legger igjen hyggelige kommentarer!
Nå bikket jeg endelig(!)30-tallet.
Stor stas:)
Som takk blir det en lite give away om ikke lenge.




Venter i spenning på sommeren.
Benytter dagene, som minner mest om høst, til å få jobbet overtid.
Fotball på skjermen. I dag igjen.
Tror jeg finner senga:)
Planen er løpetur i morra tidlig.
Har mine tvil...






Ha en fin uke!


...................................................................................




3 kommentarer:

  1. Gratulerer med STORT tall!!
    Håper sommeren kommer til deg snart,her har den visst tatt seg en pause...
    Fotball,fotball her også,blir tidlige kvelder på meg også,hihi
    Fin tirsdag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. grattis med så mange treff :) gøy... :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 30-års dagen! :o)

    SvarSlett