onsdag 8. september 2010

Velkommen hjem

Oioioi, lenge siden sist nå. Jaja, ikke så mye å gjøre med det annet enn å skjerpe seg litt:)



Gøy med noe nytt! Kan jo nesten være mottoet mitt det:) At det skal ta så liten tid å brukeopp penger og så land tid på å tjene de... Henger ikke i hop det der!


Noe er kjøpt og noe er fått. Svigermor på tur til Danmarkog kom over skiltet med: "My house was clean..."
Hun visste at jeg hadde sett etter det (det er som regel tomt i butikkene når jeg spør:(), så det måtte hun bare ha til meg:) Jeg har ei sabla snill svigermor skjønner dere!


Det hvite Lexington håndkle er en liten gave fra ei god venninne. Jeg ELSKER gaver! Og de håndklene og!


Den blå postkassa og betonghjertet er kjøpt hos Hansen & Co. For en butikk! Kunne kjøpt ALT de har. Postkassa skal henge på eldstemann sitt rom. Kan jo være greit å ha ei postkasse når det nærmer seg jul i tilfelle det dukker opp et brev fra nissen... Skåla fra bildet overer også kjøpt hos Hansen & Co. Har mer i den serien.Synes de er kjempekoselige.


Denne lampa er ikke helt ny, men nokså ny. Den er fra Perfect Home og har egentlig lyst på ei til! Får se når det nærmer seg tid for party. Pleier å få svidd av noen kroner på de kveldene...


Dette speilet skal males hvitt og så skal jeg henge opp betonghjertet ved siden av. Gleder meg stort til Ikea åpner i Sørlandsparken for da blir det blant annet ny sofa. Vi har hvit Ektorp 3-seter i loftstua. Og nede blir det sannsynligvis sort Ektorp hjørnesofa. TV-benken blir og byttet ut. Ut med en hvit en fra Ikea og inn med en an hvit fra Ikea. Den nye blir Liatorp. Så de hadde fått flere nyheter i den serien, så vi får se hvor mye vi får plass til... Til mannens store skrekk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar