onsdag 16. mars 2011

Hu og hei som det går




Dagene flyr! Vi har hatt litt sykdom på fortet den siste uka. Minsteprinsen har hanglet i nesten en måned. Det begynte med tre tenner, feber og masse ubehag, fortsatte med rennende nese og øyebetennelse og avsluttet med ørebetennelse. Fremdeles litt snørrete, men sånn er det vel når en liten knott begynner i barnehage. Selv lå jeg parkert på sofaen hele søndagen. Føltes som om jeg hadde vært på århundres fest dagen før, men det hadde jeg altså ikke. Heldigvis at vi går mot lysere og varmere tider!






Tenkte jeg skulle ta meg ei besøksrunde i blogglandia i løpet av kvelden. Det er så utrolig mange skjønne blogger der ute som bungner av inspirasjon!


Ønsker alle som titter innom en riktig fin kveld!


.................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar