onsdag 3. august 2011

Drømmebad





Vi holder på å oppgradere det ene badet vårt litt. Ikke noen superstore forandringer, men har satt inn en skuffeseksjon til og byttet det 60 cm lange speilskapet med et 120 cm langt speil med masse lys! Det vi venter på nå er speilet. Vi fikk nemlig et 60 speil, og da er vi jo like langt! Vi har også endelig fått oss håndklestang, sånn til å dra ut. Skal ta bilder så snart det store speilet er på plass. Så har jeg veldig lyst til å flise inne vaskemaskinen og tørketrommelen. Først var planen glassbyggerstein, men det har jeg gått litt bort i fra. Nå vil jeg ha fliser!

I mens kan en jo bare drømme om bad jeg i hvert fall ikke får i nærmeste framtid...











Bildene har jeg googlet for ei stund tilbake, så husker faktisk ikke helt hvor de stammer fra.


Jaja... Hadde vært noe det:)


Nyt siste rest av onsdagen!


...................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar