lørdag 27. august 2011

Kaldt og varmt om hverandre+give away reminder

I går var det duket for årets sommerfest med jobben. Dette har vi ledet oss til lenge. Vi skulle ha vorspiel med jentene i gruppa og spise nachos. Jeg, som så å si aldri er syk, kjente jeg begynte å verke i kroppen rundt lunsjtider. Fikk i meg noen tabletter, og formen steg. Klar for fest var jeg:) Men utpå kvelden kom det som kasta på meg igjen. Var hjemme halv elleve. Krøp nesten opp trappa og fikk slengt meg på senga. Sminke og klær på! Frøs og var ikke i form en plass:( Våknet neste morra (hvis 04.46 kan kalles morra), fikk fjernet sminka, tok et par tabletter igjen og sovnet. Når jeg våknet igjen da var både jeg og dyna gjennomvåte. Dagen i dag har igrunnen gått vekselsvis mellom å fryse og svette. Det var dagens klage!






 På bildet ser dere lykta som en av dere kan vinne hvis dere legger igjen en kommentar her
Nå er det tv og sofaen som gjelder!


Ha en fin fin lørdagskveld!


...................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar