tirsdag 2. august 2011

Fantastisk avslutning og herlig start

Søndagens frokost:)



Nyter late dager med de beste menneskene! I går var vi på hytta i Brekkestø. Været var helt fantastisk! Alle, bortsett fra (ja, gjett hvem:)) meg, badet. Prinsene stortrives i vannet. Storeprinsen har gått på svømmekurs denne våren så han er virkelig blitt en tøffing i vannet. Minsteprinsen er helt vill og han tar etter storebroren sin. Han legger "på svøm" og spreller og ler og fryder seg! Nydelig å se på:)



Justøybroa, bildet ble tatt i august i fjor, men vi hadde samme turen på søndag.


Jeg hadde med meg nybakte rundstykker og brokkolisalat som vi spiste til lunsj. Elsker den salaten! Og så utrolig enkel å lage:) Mulig jeg har delt den før men... Her er oppskriften:

2 hoder brokkoli
1 mellomstor rødløk
1 1/2 dl solsikkekjerner
1 boks creme fraiche
2 ts rødvinseddik
2 ss sukker

Kutt løk og brokkoli i passe biter. Bland creme fraiche, sukker og rødvinseddik og bland i grønnsakene. Ha i grønnsakene og solsikkekjernene og bland godt!







I dag var vi en tur i Dyreparken for første gang i år. Det ble noen turer i Tømmerrenna, til og med minsteprinsen fikk seg en tur:) Vi pleier ikke gå i høysesongen for jeg har sett for meg massevis av folk og lange køer, men det var faktisk ingen av delene. Litt skuespill i Kardemommeby fikk vi også med oss:)



Stua på hytta







Nå er ungene lagt for lengst og mor og far ligger lettere henslengt i hver sin ende i sofaen og ser på film (og blogger). Livet er godt!

Ha en fin tirsdag!


................................................................................... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar