tirsdag 15. november 2011

♥ Miss Mette ♥ feirer 100000 ♥ besøkende...

... med en stor give away. Til sammenligning så har jeg hatt godt og vel 12500 besøkende. Jeg finner stadig nye og flotte blogger. Miss Mette fant jeg faktisk i fjor på denne tiden.
Her var det så mange flotte premier at det blir vanskelig å velge hvilke premier jeg har mest lyst på:) Du kan ta alt i fra 1 til 10 lodd! Jeg tar 10 og krysser det jeg har for at det går min vei







M E L D  D E G  P Å  D U  O G S Å ,
enten du har blogg eller ikke! Følg linken her eller bildelinken i kolonna til høyre!


Lykke til!


...................................................................................

1 kommentar:

  1. Så flott innlegg du har skrevet, Ninni :)
    ... og kjempegøy at du vil være med på
    min giveaway ღ Nå blir det snart Grey`s
    her på meg ;) Ønsker deg en fortsatt fin
    kveld, klem fra Mette

    SvarSlett