tirsdag 29. november 2011

white n`grey















Dette kan gjerne ligge under treet i år. Elsker det hvite og det grå. En står så fritt til å variere med andre farger når har disse som basis.
De tre øverste bildene: Brev/kortholder i wire, hvit pute med grå striper og 6-kantet lanterne er lånt fra Møllegaarden.dk . Her har det utrolig mye fint og de sender varer til Norge hver dag, og alle priser er inkl MVA og Møllergaarden betaler toll for alle norske kunder. Så ingen regninger som kommer dalende ned i postkassen ei stund etter at varene er mottatt. Hamdler du for 1500 ddk slipper du frakt også!

De to nederste bildene har jeg googlet meg frem til:) for ei stund tilbake, så husker ikke helt hvor de stammer fra:-O
Vase fra Wik & Walsøe. Disse får jeg mer og mer sansen for. Og Gantputene da! Disse har  jeg ønsket meg i mange år, så får se om det dukker opp noen denne jula...

Hoster og harker noe veldg for tida. Ekstra ille når jeg har lagt meg om kvelden. Er det ikke alltid sånn? Jaja, får prøve å få meg noen timers søvn!



Sweet Dreams!


...................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar