søndag 3. april 2011

Enda en!

Jeg har fått nok en award! Sånn er det å være liten:) Jeg begynte å blogge i en lørdagskveld i august. Mannen var på fest og jeg kjedet meg litt. Før jeg tenkte i bloggbaner, så hadde jeg planer om å lage meg et dokument som skulle hete "ÅRET". Tanken var å lage et slags huske/inspirasjondokumenet. I stedet ble det blogg. Egentlig ikke så himla gjennomtenkt:) Men blogg ble det!







Finner mye inspirasjon her inne i bloggeland, eller blogglandia som det vel heter. Og synes jo det er veldig koselig at folk besøker meg, legger igjen kommentarer og kanskje finner litt inspirasjon her. Og så er det jo stas å få awarder da! Denne fikk jeg av Drømmehuset

Den sendes videre til disse fem: Min lykke i verdenT interiør, Drømmeskyen, Stamningsfullt og Et kjært hjem



Ha en fin uke!


.................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar