søndag 28. november 2010

Livstegn

Oi oi oi, nå var det lenge siden forrige innlegg. Skal ikke bli lenge til neste ihvertfall! Men men, sånn kan det gå når en skal utsette og utsette hele tiden. I tillegg har vi hatt besøk av omgangssyka. Hele familien har vært i gjennom den etter tur. Forferdelig klein og likegyldig en føler seg når en er midt oppi den... Blogging sto ikke øverst på prioriteringslisten for å si det sånn!







Jippi! Vi har fått hengt opp speilhylla. Hadde ventet på den en stund, men endelig ringte hun fra Lysstøperiet og sa den var kommet. Jeg var ikke sen med å hente den;) Nå skal det bare opp et par lamper så er veggene i spisestua ferdig dekorert.




Ukene flyr avsted. Snart er november over. Første søndag i advent og snart åpning av kalender...

Hvor blir tiden av?

Får nesten litt panikk når jeg tenker på når jeg skal ut i jobb igjen. Nå er det heldigvis en bitte liten stund til enda:) Først kommer jula! Den gjorde sitt inntog i heimen i dag. Venter litt med nissene og mangler fortsatt litt lys og blomster.









Sikkert mange som kjenner igjen denne adventsstaken fra Perfect Home





Denne kjøpte jeg tidligere i høst. Den er fra Miljøgården. Synes den gjorde seg veldig bra med lys i. I morra blir det forhåpentligvis en tur med naboen og barnevognene. Da skal jeg plukke med meg kvister og diverse. Så håper snøen ikke laver ned...


                                             Så tenner vi et lys i kveld,
                                 vi tenner det for glede
                                     Det står og skinner for seg selv
                                         og oss som er tilstede
                                             Så tenner vi et lys i kveld,
                                                 vi tenner det for glede

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar