mandag 29. november 2010

Spor i deigen

I dag ble det ikke tur i det fri og kvistesanking, men en tur på Ikea i stedet. Vi måtte ut å kjøpe pepperkakedeig. Enkelt og godt! Fikk selvfølgelig rasket med meg litt annet også, men prøvde å være flink og selv mener jeg at jeg greide det. *smiler* Nå som Ikea ligger rett borte i høgget og ikke flere timers biltur unna, går det an å tenke litt før en handler og ikke bare hive oppi kurva i vill panikk.






Så blir det pepperkakebaking for store og små i morgen eller onsdag. I mellomtiden er det noen som stadig smaker på deigen... Får håpe den ikke er spist opp innen den tid.








Så var det bare formene som mangler. Tenkte jeg skulle henge noen pappaerkakeri vinduene, så må ha tak i STORE hjerteformer. Åhlens kanskje?? (Å nei, må jeg ut der igjen!! Hihi)







.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar