torsdag 11. november 2010

Stille før stormen




Nå er det bare 43 dager igjen til jul! Eller til julaften. Jeg trenger ikke vente så lenge, for jula begynner hos meg om kun to uker til. Gleder meg virkelig til å pynte. Jeg merker at jeg ikke er helt klar for støvtørking og "ommøblering" av pynteting siden det snart skal byttes rundt på allikevel. Når sant skal sies er jeg sjelden veldig klar for den derre støvtørking...
Tiden vi går inn i nå er den desidert koseligste tiden på året. Pynting, baking, SHOPPING og ikke minst kakemannsmaking og dans rundt et bittelite plastikkjuletre med fetter og kusiner, samt deres halvsøsken. Samvær med familie og venner og god mat og snacks. Bildet er fra i fjor, noe som vel synes godt da det står dato på det, hehe...

Planen om å være tidlig ute med julegavene er ikke gjennomført. Har ikke kjøpt ei eneste pakke! Men i løpet av et par uker så håper jeg at jeg skal være ferdig. Jeg har en nokså god plan på hva jeg skal kjøpe til de forskjellige. Så gjenstår det å se om den planen virker.



Så et lite bidrag til Momors ting:



En velbruk gammel (?) kurv. Den huser garnnøster og strikkepinner. (Velger bevisst ikke skrive strikketøyet, for det er dårlig med strikking her i gården). Har sett sånne kurver har blitt priset til en del hundrelapper, men så var de helt fine og ikke sånn slitte og ødelagte som denne er. Men så er den ikke til slags heller:)


Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar