onsdag 3. november 2010

Tid for ønskelister og noe nytt

Gangen



Eller det vil si ønskeliste revidert utgave for 6. gang *smiler*. Den første ønskelista blir som regel skrevet i august. Og deretter blir det oppdatert opptil flere ganger og vel så det. Skulle kanskje tro at jo eldre en ble jo kortere ble lista, men nei! Her er det heller motsatt. Jeg elsker å få gaver, men jeg synes det er minst like gøy å gi. Ihvertfall hvis en virkelig har truffet med en presang.


Gangen med innsyn til stua


Så var det noen nyheter i heimen som skulle få lov til å bli blogget om:) Kurven til¨å ha post i, eller hva det nå måtte være, og hjertet i zink kjøpte jeg på Lysstøperiet for ikke så lenge siden. Lykta på veggen fikk vi til bryllupet for maaaange ( vel 5) år siden. Og stolen er fra Møbelmiljø.

Zink hjertet



Me like! Stua


Avdentstaken er jeg superfornøyd med! Den er fra Miljøgården. Gleder meg virkelig til det blir lys i denne. Liker godt de grå hjertene også. Har et stort også som endelig har kommet seg opp på veggen.


Endelig på plass på veggen i stua

Nei, får vel ta å se i gjennom den ønskelista nok en gang før den mailes videre til de som venter:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar