lørdag 22. oktober 2011

Litt jul i hus - gavepapir







Var en svipptur(!) innom Ikea i går og fikk blant annet rasket med meg litt til julegavene. Jeg har i år, som i fjor, hatt planer om å kjøpe gaver underveis, men den planen har gått heller dårlig:) Jaja, gavepapiret er ihvertfall klart!

Kjøpte også nye nytt til kjøkkenet, men det skal jeg vise senere.

Nå må jeg gjøre meg klar for håndballkamp! Snakkes:)



Ha en fin lørdag!


...................................................................................

2 kommentarer:

  1. Så koselig papir ♥
    IKEA har vært flinke på det de siste årene syns jeg;)

    Og nei, man kommer vel ikke fra IKEA uten og kjøpe noe nytt til kjøkkenet, hihi;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hvorfor får jeg så lyst til å bake pepperkaker når jeg ser julepapir?? Må stamme fra juleverkstedet på barneskolen av en eller annen grunn. Hjemme hos oss ble det ikke bakt pepperkaker så.. :o)

    SvarSlett