lørdag 1. oktober 2011

Nyter stillheten





Tjo og hei som tiden flyr! Dagene går i jobb, hus, hjem, barn og trening. Jeg har nemlig (endelig) startet et nytt og bedre liv, hihi! Jeg har rett og slett meldt meg inn i Vektklubben på vg.no:) Hver kveld siden forrige mandag har jeg løpt, trent håndball eller spillt kamp, bortsett fra forrige fredag, i går og i dag. Forrige fredag sovnet jeg halv ti på sofaen:) Så bloggen har virkelig fått lide...Ikke føler jeg at jeg har hatt så mye å skrive om heller. Ingenting nytt liksom... Blir litt lei av og til. Lei av de samme motivene, samme sofakroken, samme lysestaken og samme spisestua. Det er kanskje flere av dere som også har eller har hatt det sånn?

Fikk meg heldigvis en tur på Ikea og Sørlandssenteret i dag, så fikk rasket med meg noe nytt! Viser det i morra:) Nå nyter  jeg stillheten i stua. Ungene er lagt for lenge siden og mannen er på Fifa 2012 turnering. Hver sin lyst!







P.S: Ser telleren min snart er oppe i 10000! Blir snart ny give away:)



Ha en fin lørdagskveld!


...................................................................................

6 kommentarer:

  1. Hei hei,

    Så flink du er som har startet skikkelig opp mer trening! Lykke til videre med det :))

    Herlige bilder av koselig høstlig stue.

    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. God kveld;)
    Så flink du er med treningsstarten, det skulle jeg og gjort gitt, hihi;))
    Så flott i stuen din altså ♥

    Ha en fortsatt fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Line: Takk for det! Ja, har kommet godt i gang med trening! Og kuttet i godterispisingen min:)

    Jatte: Bildene er faktisk gamle, men det ser stort sett likt ut fortsatt:)

    SvarSlett
  4. Er så deilig å se et hus med andre farger enn bare hvitt og hvitt og hvitt innvendig :o)

    SvarSlett
  5. Flinke du som har hatt ei aktiv uke med trening...
    Man skal blogge når man har lyst og ikke ellers ;)
    Blogglysten kommer og går for de fleste av oss tror jeg!
    Takk for fine ord inne hos meg :)
    Kjekt du likte måned oppsummeringen. Tenker at det gjerne er litt kjedelig for andre å lese om, men så er det veldig greit å ha selv og kjekt å se tilbake på.
    Nyt denne søndagen :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    For en koselig og flott blogg du har. Så deg inne hos Kronprinsessene og tittet innom deg fra henne.
    Deilig du har fått hvilt deg litt, viktig det også i en travel hverdag. Så fin og delikat spisestue du har forresten. Likte utrolig godt tapeten du har på veggen.
    Ha en fortsatt finfin kveld, gleder meg til å titte innom deg igjen:)
    Klem fra meg
    Anne Karin

    SvarSlett