mandag 31. oktober 2011

Happy Halloween

Jeg er egentlig ikke så begeistret for denne "feiringen". Ikke er jeg så begeistret for fargen oransje heller... Synes i grunnen dette er en kommersiell høytid som er skapt av handesstanden, i Norge vel og merke. Dette har jo lange tradisjoner i andre land. Men selvfølgelig får storeprinsen lov til å kle seg ut og gå sammen med de andre barna i gata og gjøre knask eller knep! I min tid var det ikke noe Halloween feiring. Vi gikk julebukk. Da kledde vi oss ut, ringte på dører og sang julesanger. Er det noen som fortsatt gjør dette??






Han var storfornøyd med fangsten! Minsteprinsen fikk også litt godteri. Han er en skikkelig godtegris







Jeg hadde tenkt meg en give away siden jeg bikket 10000. Nå nærmer det seg 12000... Takk til alle som er inne og kikker hos meg, legger seg til som følgere og tar seg tid til å kommentere! Tusen millioner takk alle sammen! Blir en julete give away og håper mange hiver seg med! Følg med:)

Ønsker alle en fin kveld og en god tirsdag!
Snart helg dere;)


...................................................................................


P.S Dagens bilder er tatt av pappaen i huset! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar