søndag 24. oktober 2010

Endelig

For et par dager siden kunne jeg endelig sette mine bein på Ikea Sørlandet. Herlig! Fikk rasket med meg litt også*smiler*. Men kjente jeg var litt stresset når jeg gikk der. Ikke fordi det var mye mennesker der, for det var faktisk ikke så galt med folk. Nei, det var rett og slett en litt urolig følese, litt sånn "to good to be true" opplevelse. Er så vant med at når jeg er på Ikea, ja da skal det handles, eller hamstres:) Nå trenger jeg ikke kjøpe 3 pakker med telys og batterier i fleng. Nå kan jeg jo gå der hele tiden! Jeg måtte minne meg selv på det et par ganger.

Noe av det jeg kjøpte var to av disse lampene. De skal jeg ha på soverommet (når jeg bare får kommet meg gjennom alt rotet). Ellers ble det litt lys og annet snacks! Så nå brenner jeg lys som bare det her i stua... (Må jo brenne opp lysene, så jeg snart må ta turen ut igjen, hehe)



God natt!                                                                                                                   Ninni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar