mandag 18. oktober 2010

Triste greier

Gleder meg stort til Ikea åpner på Sørlandet. Tanken er å kjøpe Ektorp hjørnesofa i sort, Liatorp bord og skjenk. Og selvfølgelig en hel haug av andre småting. Jeg har faktisk en ønskeliste på nærmere trettitusen! Jeg gleder meg til å ta bilder av den "nye" stua. Nå synes jeg alt bare er trist...



Venter i spenning på ei hylle med speil som jeg har bestilt på Lysstøperiet. Sitter å kikker på veggen den skal henge på nå og den er helt tom. Det er jo typisk at jeg ikke blir helt ferdig noen plass, for jeg kan ikke henge opp lamper og bilder før jeg har fått opp denne hylla. Og sånn er det stort sett over hele huset... Men når Ikea kommer, da... Hjelper hvis jeg får igjen på skatten og da! Hihi!




Har en plan angående bilder og bloggen. En liten utfordring til meg selv! Kommer tilbake med mer snart.

Ha en god kveld!                                                                                                                Ninni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar