tirsdag 12. oktober 2010

Sinnasnekkeren





Har hatt ei fantastisk flott helg. Hadde besøk av sinnasnekkeren på lørdag, men det var ikke han som jaget meg i gang. Det var meg som jaget mannen opp på loftet med hammer, spiker og planker (eller bord som det vel heter). Og det var kanskje ikke det han hadde mest lyst til akkurat den dagen, men argumenet mitt var så bra at han måtte gi seg, hihi! Så nå har vi gulv på loftet/kottet! Så da kan jeg gå igang med å sortere på alle de andre kottene, og da skal det bli orden på ting! Tror jeg....




Søndagen ble tilbrakt i Dyreparken. Vi fikk sett mange av dyrene og lekt oss litt på Jungelstien. Vi hadde med oss nystekte rundstykker og litt pålegg, brus og kaffe. Deilig å spise ute i det fine været, maten smaker ekstra godt da! Hadde egentlig tenkt å sette inn et bilde fra parken, men det gikk litt tregt med bildemappa så det får bare være.


Nå er meg og minsten snart klar for trilletur. Ha en fin dag!
                                                                   
                                                                                                               Ninni





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar