mandag 4. oktober 2010

Og blått ble det...




Snart ferdig med den blå malingen i denne omgang! Eldstemann har fått seg en blå vegg på rommet.

                                                                   "Oi, blått!
                            Men mamma, hvorfor er det ikke blått her og her og her??"

Det var visst litt rart at det bare var en vegg som var blå, men han var godt fornøyd med resultatet han også. Jeg har også malt ei lita hylle som hang i momor sin sykjeller og ei kurv, av et sett på tre... Må bytte stoffet som hører til de kurvene, passet ikke helt med beige linstoff mot det blå lenger. Bilde av disse kommer. Sitter og funderer på om det er mer jeg kan male før jeg legger bort kosten for godt!



Utgangspunktet mitt for fargen er, som nevnt tidligere, er den blå postkassa. Og må si jeg traff ganske så bra! Lampa på bildet her er jeg kjempe fornøyd med. Både den og den blå radioen, har jeg kjøpt på http://www.barneparadis.no/. Den lille bobla fikk jeg av ei av tantene mine når jeg ble 18, så jeg kunne spare til bil:)



Når jeg først var i gang med flytting på møbler, tok jeg like gjerne og ommøblerte. Og rommet virket plutselig mye større!



Speilet som en gang var i gull, harogså fått seg et par strøk med maling. Har noen strøk igjen,men det lover bra. Hele stua ble forandret!

Ha en fin kveld videre!                                                              Ninni
                 

1 kommentar:

  1. Herlig! Gleder oss til å se resultatet:) Kjempefine bilder:)

    Klem:)

    SvarSlett