onsdag 26. januar 2011

Langsom onsdag

Grubler veldig for tiden... Er jo så i tvil om disse gutterommene. Tror kanskje jeg skal kjøpe meg et spann maling i morra, så vil det jo vise seg om jeg får fingeren ut og malt litt :) Har sett en fin tapet også som jeg kunne tenke meg, men det er lissom så mye enklere med maling.

Tips om det meste mottas med stor takk!







Selv om dagen i dag har vært aldeles nydelig, så har jeg vært en slappfisk og bare vært inne. Blir ikke akkurat kvikkere av å ikke gjøre noe... Storeprinsen, eller Batman, har vært i bursdagsselskap i dag. Full fart og stormende jubel! Nå er det ikke lenge til han skal ha selskap. Han teller dagene. Tydelig at han gleder seg ihvertfall! Jeg har bursdag rett etter han, så jeg får nyte det som er igjen av 20-årene ;) Gleder meg jo jeg til selskap(ene) jeg også!










Morgendagens stikkord: Pågangsmot og produktivitet! Men har mine tvil, som grisen sa da det nærmet seg jul...


Ha en fin dag!




1 kommentar:

  1. Så koselige bilder :) Lykke til med barnerommet!
    Tapetsering er ikkje vanskelig, og resultatet viser jo med ein gang, det er jo alltid gøy :D
    Angrer kun på at eg ikkje spanderte på meg ei skjøterulle, som presser langsidene av tapetet inn, våre står litt ut no, plagsomt å sjå på ;)
    Ønsker deg ein fin dag! Hilsen Grete

    SvarSlett