torsdag 20. januar 2011

Stars

Fra og med midten av neste måned er jeg ikke lenger i 20-årene... Og jeg skal ha noen fine jenter på besøk for å markere dette. Jeg har fått spørsmål om hva jeg ønsker meg og tenkte at det enkleste (for meg ihvertfall;)) er å legge ut noen tips her på bloggen. Jeg satt i går kveld og googlet litt for å finne bilder jeg kunne bruke. Her er noe av det jeg fant:

Baderomsmatte fra Green Gate


Gantputene i lys grå og mørk grå har jeg ønsket meg lenge, mange år faktisk:)






Små glassflasker lik som denne. Planen er å bruke de når en pynter bord, sånn som Silje har gjort på sin nydelige blogg Silje-sin






Løkblomster er heller ikke å forakte. Perleblomster er herlige! Både hvite og blå:)







Flere tips kommer fremover;) I går var det vaskedag og i dag må det gjøres noen ærend. Deilig å være hjemme, enn så lenge... Har bare litt over en måned igjen før jeg skal tilbake på jobb. Skal nyte den siste tiden så godt jeg kan i hvert fall!



Bildene er, som nevnt over, fra google og de dukket opp i flere eksemplarer fra forskjellige brukere...






Ha en fin tordag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar