mandag 10. januar 2011

Tar utfordringen!

Tenkte jeg skulle prøve meg på NIB sin utfordring denne måneden, nemlig barnerom. Jeg har ikke fått knipset bilder enda, men håper å få gjort det snart. Litt usikker på om det blir minsteprinsen eller storeprinsen sitt rom...  







Storeprinsen var hjemme fra banehagen i dag og da blir det fort rotete. Og ekstra rotete er det når han mangler en kommode, stakkars! Må bare skuffe meg en sti så jeg kan få ryddet litt i morgen;) Bildene er forresten fra storeprinsen sitt rom, før jeg ommøblerte litt.






Og så må jeg henge opp det som skal henges opp...







Ble gamle bilder i dag. Kommer sterkere tilbake:) Plan for kvelden er å få lagt meg på ei anstendig tid, noe som er svært lenge siden sist. Åssen skal det gå når jeg begynner å jobbe igjen vet ikke jeg...


Ses snart igjen! Ha det godt så lenge.



.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar