lørdag 1. januar 2011

Så skriver 2011

Godt nytt år alle sammen! Håper feiringen sto til forventningene. For min del så er ikke nyttårsaften så veldig spennende, heller en oppkrytt dag. Vi har aldri vært bare oss før, men det var vi altså denne gangen. Så det har vel aldri har vært så stille og rolig før. Storeprinsen var rett og slett livredd for rakettene, selv ikke på tv var det gøy å se på. Minsteprinsen sov stort sett hele kvelden, men våknet et par ganger av rakettene fra noen naboer. Vi voksne satt bare å ventet på at klokka skulle bli tolv så vi kunne få sett og skutt opp noe av rakettene vi hadde (trodde jo at storeprinsen skulle være på dette viset). Vi var begge to så trøtte etter en sen kveld med mine to svogere og svigerinner lille nyttårsaften.







Jeg har også endret litt på layouten på bloggen min, siden det er nytt år og greier ;) Følte den sårt trengte et løft! Ble den fin synes du?

Endelig! I dag gikk jula på hauet ut! Nå har jeg verket etter å gjøre det siden 3. juledag. Stua ble plutselig "stor" igjen. Ingen far for den blir stor altså, men det ble i hvert fall mye mer luftig nå :) Verre er det med spisestua... Der står alle pappeskene med pynt som i løpet av mandagen skal byttes ut med oppbevaringsbokser i plast. Får knipse noen ujulete bilder i morgen, må bare svinge meg litt med støvfilla først.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar