onsdag 19. januar 2011

Sneak peek på badet nede

Var visst ikke lei av rosa alikevel... Nå er det blitt noen rosa detaljer på det ene badet. Byttet bare ut sanden i stormlykta og noen håndkler, og vips! Enkelt når en ellers har et så nøytralt bad med hvite fliser på vegger og grå fliser på gulv.







Jeg har ikke blitt helt fortrolig med dette badet enda. Over vasken har vi et speilskap. Dette har jeg et stort ønske om å bytte ut med et stort speil som strekker seg over hele benken.







Vi må nok også sette inn en modul til av skuffeseksjonen. Den er fra Linn bad og heter Ingrid. Så er det akkurat plass til en håndkleholder som en kan dra ut i mellom de. Det kan jeg ønske meg til bursdagen:) Prøvde å finne et bilde av den, men fant ikke noe... Men de har den på Reiersen VVS!







Litt mye blitz på dette bildet, men badet er så mørkt (en god grunn til å ha mer speil:)). Skiltet går i den andre fargen jeg har på badet, nemlig lys apua. Greit å ha noe å bytte mellom...




Ha en fin onsdag!



.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar