tirsdag 28. juni 2011

Same same





Kikker rundt meg og ser om det er noe som går an å ta bilde av og kanskje blogge litt om.... Men nei, føler jeg har vist stua mi og kjøkkenet og spisestua og diverse fat og lysestaker ørten ganger :) Blir ikke dere lei deres egen stua av og til?

I morra skal jeg ha fri. Da skal jeg benytte dagen til å få gjort noe. Bli ferdig med veggene i stua og spisestua. Stasjet ferdig loftstua... Får se hva det blir til, men nå er jeg sånn nesten feridg og det er så vanvittig kjedelig!

Gjenbruk av bilder i dag... Nok en gang av spisestua, hihi! Jeg tenkte jeg skulle anskaffe meg et speil fra Ikea snart. Det mangler noe bak det litt skapet mitt, og det speilet tror jeg vil gjøre seg der:)









Ellers har det vært en himla varm og klam dag. Forunderer meg ikke om det smeller i gang et tordenvær snart! Får bare nyte varmen, vi er ikke for bortskjemte med den!


Ha en finfin tirsdagskveld!


...................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar