torsdag 2. juni 2011

Sommeren kommer stadig nærmere

Nedvask av kjøkken og rydding/ommøblering i skuffer og skap har mye av dagen gått til i dag. Utrolig kjedelig, men absolutt nødvendig!
Når mannen gikk på fotballkamp, tok jeg med meg prinsene på en liten gåtur. Måtte bare komme meg ut litt i det fine været. Det hender vi plukker litt blomster langs veien når vi er ute på tur, og i dag fant vi noen små søte lyseblå blomster, Forglemmegei, liljekonvaller(hele 3 stk), smørblomst og syriner. De er jo så utrolig fine! Har plantet syriner selv, men tror ikke jeg får se blomster på den med det første.






Så et lys i lykta og et lite bloggbart område på fortet er skapt:)

Malemesteren (les:mammen) holder på på utsiden. Stakkars! Rett fra kamp og rett i malepøsen... Men så blir det fint også. Mye mer helhet med det hvite! Regner med han er ferdig i morgen. Da kan jeg ut å knipse litt. Me like!


Ha en fin siste halvtime av himmelspretten!


...................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar