torsdag 30. desember 2010

Året som gikk, 2010

Kaster meg på bølgen med bildekavalkade av året 2010. Jeg synes dette året har gått så altfor fort! Jeg har kost meg hjemme med minsteprinsen, og skal enda nyte to måneder til hjemme før jobben kaller. Her er i hvert fall året mitt i bilder:







Januar - snø, snø og atter snø!






Februar - Vi feiret både storeprinsen, meg og mamma!






Mars - påske! Jeg gikk ut i fødselspermisjon...







April - Minsteprinsen ble født. Og vi feiret pappa som ble 60 år! Jeg kikket gjennom bildene mine, og det var ingen bloggbare bilder fra heimen denne måneden ;)






Mai - Vi satt i gang med gården vår. Det begynte med ei steinrøys. Etter mange arbeidstimer lagt ned av mannen, svigerfar og min svoger, ble resultatet helt fantastisk! Gleder meg til å ta fatt på videre prosjekter på utsiden i tiden som kommer.







Juni - Mens vi ventet på gården skulle bli ferdig, nøt vi sola på verandaen! Jeg er superfornøyd med solforholdene vi har. Vi rakk også en tur til London for å se Bon jovi i O2 Arena.







Juli - Vi hadde dåp for minsteprisen og utsiden ble ferdig lørdagen før! Uheldigvis så regnte det på dåpsdagen, så vi fikk ikke brukt utsiden som vi hadde tenkt. Vi var også i to bryllup i juli<3







August - Kjøkkenkos. Opererte beinet og hoppet rundt på krykker i august. Tenker tilbake med grøss og gru på det. Ettersom det ble mye stillesitting med pcèn på fanget etter operasjonen og mye surfing på diverse blogger, ble jeg inspirert til å starte min egen blogg! Bloggen ble opprettet (mest) for min egen del. Jeg elsker å skrive lister på hva jeg ønsker meg, hva som må gjøres i huset, lister over det meste faktisk ;) Og med bloggen kan jeg samle mine lister (og andre tanker) på et sted, og ikke på ørten hundre forskjellige ark som flyter rundt i huset.







September - Etter lang tid hinkende rundt på krykker, verket det i shoppingmuskelen(e)! Vi feiret svigermor som ble 50 år. Og svigers, storebror med familie, lillebror med kjæreste og oss reiste ei uke på Kypros. Vi hadde en deilig tur, godt og varmt!







Oktober - Storeprinsen fikk rommet sitt malt.







November - Jula kommer snikende. Momor sitt skap er pyntet og pakkekalenderen ligger klar!







Desember - Desember var full av julestemning. Vi bakte, pyntet og koste oss. Vi fikk også med oss et par julebord. Minsteprinsen var heldigvis ikke så interessert i juletreet og dets pynt! Nå ser vi frem til et nytt år, med nye muligheteer:)







I dag er det kosetid med prinsene, så håndballfinaler på tv og så av slutter vi kvelden hos min svoger og hans kjære. Her kommer også min andre svoger og mi svigerinne. Prinsene skal overnatte hos mamma og pappa. Nyttårsaften blir feiret hjemme, stille og rolig. Nyttårsaften må jo være en av de mest oppskrytte dagene i hele året!

Vel, vel... Kommer innom i morgen med gode ønsker!




.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar