onsdag 29. desember 2010

Vakker vinterrose












Late dager for tiden. Storeprinsen har vært på aketur med farfar i dag. Minsteprinsen har badet og kost seg, mens jeg vasket badet. Nå sover minsten, men vi andre to sitter pal i sofaen med pc og nintendo ds. Mannen er på jobb :( Burde egentlig sveipet over det andre badet, gangen , stue og kjøkken også. Haugen med tøy som skal vaskes er så høy som Snøhetta, det er jeg nesten helt sikker på! Vurderer også om jeg trenger mer julepynt eller an pynt, det er nemlig salg på en av favorittbutikkene mine, Randesund Lysstøperi






Får vurdere det til i morra. Har vel strengt tatt ikke bruk for mer, men...


Nei, får vel kanskje hive meg rundt og ta meg en klatretur i skittentøyshaugen! Selv om jeg satt veeeeldig godt nå...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar