søndag 12. desember 2010

Nesten som julekvelden




I dag har vi hatt besøk av et vennepar. Vi har spist ribbe, medisterkake og julepølse. Til dessert var det riskrem. Det er jo omtrent som julaften det. Mannen disket opp med maten, mens jeg har ommøblert, vasket og pyntet. Fin fordeling synes jeg *smiler*






Stryking av duk rakk jeg ikke, hehe. Det hadde jo virkelig hevet inntrykket av bordet mange hakk. Har en mann som ikke liker pynt på bordet, og i tillegg hadde vi to små barn også til bords, så derfor er pynten heller fraværende.






Det eneste som pynete opp litt var denne! Og det ble kommentert at den tok altfor mye plass... Den kommentaren valgte jeg å overhøre *smiler*



Plutselig tilbake! Nå er det håndball som gjelder:)



.

1 kommentar:

  1. Slik fordeling har vi her i huset også, og jeg synes det er perfekt



    Ønsker deg en fin uke

    Lotte

    SvarSlett