tirsdag 21. desember 2010

Endelig ferdig!

Altså ikke med julegavene, baking, pynting eller vasking. Men endelig ferdig med innkjøp av (store) møbler til stua! Bordet ligger i bilen og bare venter på å bli pakket opp! Det er en fin oppgave for mannen i morgen. Selv skal jeg bli ferdig med det andre jeg ramset opp. I hvert fall med vasking og julegavene.






Jeg har BARE igjen å kjøpe til mannen. Og kanskje litt andre smågaver... Og han har igjen til meg :) Han er alltid så flink til å kjøpe gaver. Nå får han alltid ei ønskeliste av meg, men uansett.  Som regel når vi går i butikker følger han ikke så veldig godt med på hva jeg sier jeg ønsker meg, trodde jeg! Et år imponerte han meg virkelig. Vi suste gjennom en butikk og jeg skimtet ei jakke jeg synes var fin. "Den kunne jeg hatt", sier jeg. Trodde egentlig ikke han hørte meg ei gang, men gjett hva som lå i ei av pakkene under treet :) Å jo da! Det var den jakka. Riktignok i en størrelse mindre enn jeg bruker, men heller det en for stor, hehehe...






I dag fikk jeg svingt innom julesalg hos Skeidar. Fikk røsket med meg litt! Bilder kommer i morgen! Kanskje til og med et stort bilde av ei ren og pen stue.


Nå tror jeg at jeg skal luske meg i seng!




.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar