tirsdag 28. desember 2010

Litt julekvelden om igjen

I går fikk jeg pakke på døren fra Nordhjem og jeg ble selvsagt helt oppskrudd! Små barn, små gleder. Mannen bare lo av meg og himlet med øynene når jeg dro opp den ene etter den andre tingen. De hadde til og med tatt seg bryet med å pakke inn en del av det i gavepapir. Og det skal ikke så mye mer omtanke enn det for å gjøre ei pakkeelskende jente veldig veldig glad!




















Følte jeg fikk mye for lite :) Og sånn kan vi godt li`! For dere som ikke har vært inne på denne nettbutikken, burde virkelig ta dere en tur. Linken står lebger oppe i innlegget og under fanen på nettsider jeg liker på selve siden min!

Ellers jobber jeg aktivt for å tømme kakebokser og godteposer (enten trøkke det i hauet på meg selv eller andre tlfeldig forbipasserende), sånn at når det nye året kommer er det ikke noe å snoke etter i skaper, krinkler og kroker og den vanlige "nyttårsslankisen" kan begynne :)







.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar