mandag 14. februar 2011

30



Hipp hurra for meg som fyller år i dag, på "selveste" Valentinsdagen ;) Takk og farvel til 20-årene og velkommen 30-årene! Nå må jeg bare "holde ut" i fire måneder mens jeg venter på at mannen skal komme etter :) Må være fælt for han å ha ei så gammel kone. Hihi!

Tusen takk for hilsner, både her, på meldinger og facebook!

Har fått en herlig hvit orkidè av mannen og i kveld blir det middag på Pieder Ro, min favorittrestaurant.



Ha en fortryllende valentinsmandag!


.................................................................................

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen!
    30-åra er STOR stas skjønner du, det er NÅ livet begynner, hihi ♥

    Håper dagen blir knallfin!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Takker! Har hatt en fantastisk dag! Tror 30-årene blir knall jeg:)

    SvarSlett