lørdag 26. februar 2011

Noen tanker en sen lørdagskveld

Overskriften hørtes kanskje litt dramatisk ut, men det er ikke det altså! Det jeg tenker på i kveld er rett og slett hvor mange stygge rom og møbler det er rundt om i Norges land...

Har nemlig surfet litt på finn.no, både i nord og sør, øst og vest, og det overrasker meg at når folk venter hjem noen som skal ta bilde av huset deres og de ikke engang gidder å rydde bort frokosten sin! Tror folk dette er et bra salgstriks? Det er vel en kjent sak at du skal rydde og helst fjerne det meste av personlige eiendeler som  for eksempel bilder. At eiendomsmeglerene kan gå god for slike bilder er jo nokså spesielt spør du meg!

Tviler på vi hadde fått solgt vårt hus hvis det på bildet hadde sett ut som det gjør i kveld...













Men det er heller ikke det jeg prøver på! Etter alt for lang tid uten støvsuger kom den endelig i hus i dag. Eller egentlig i går, men den vi fikk med oss var brukt og ved en feil plassert ut i butikken igjen. Jeg var skikkelig innstilt på å støvsuge i går, så innstilt som jeg aldri har vært før og sannsynligvis aldri kommer til å bli igjen :) Så måtte pent vente til i dag med det. Har vært litt uinspirert i forhold til bilder og innlegg den siste uka, men håper det bedrer seg snart. Til tirsdag er det tilbake i jobb, men håper jeg klarer å få blogget litt om kveldene.

I morgen blir det en liten feiring av mammas bursdag. Skal bli godt med litt vedlikehold av kalorier :)



Ha en fortsatt fin lørdagskveld!


.................................................................................


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Også sjokkert noen ganger over hvordan folk har det rundt seg på bilder, ofte i lokalavisa vår, er det bilder av folk i sitt hjem, og med alt slags uryddet i bakgrunnen..

    Ha en fin fin søndag:)

    SvarSlett
  2. Ja, sant det! Hvis jeg vet jeg får besøk rydder jeg som en gal. Men kan dessverre ikke skryte av et strøkent hus hele tiden. (Noe som jo kan ses på bildene:))

    Ha en fin søndag du også:)

    SvarSlett