torsdag 3. februar 2011

Nok en utfordring





Anette med den nydelige bloggen Anetteshus.com utfordrer oss til å vise vårt vinterlige inngangsparti. Siste frist i dag, så da hiver jeg meg på.











Vi har planer om å bygge ny trapp i tre over den gamle i betong. Håper det kan skje i løpet av sommeren. Vi kunne egentlig tenkt oss å bygd ut og hatt vindfang der trappa er i dag, men det koster litt mer så det må vurderes litt mer først.









Enn så lenge får vi klare oss med den mindre fine trappa vår. Hjelper på med noen fine blomster når det blir litt mildere i været.







Døra skal få seg en ny farge. Det blir sannsynligvis mørk grå. Flere i gata som har det og det synes jeg er veldig fint!







Furu- og bjørkekvistene fra jul gjør nytten som pynt i zinkpottene. Men med den vinden vi har i dag, vil det vise seg om de overlever dagen...

Minsteprinsen og meg har gått en lang tur i dag. Blåste godt, sol og regn om hverandre. Nå får vi visst besøk! Blogges senere!


Ha en fin torsdag!

3 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig inngangsparti! Du har pyntet så fint med hjerter, litt grønt og blomsterløker. Takk for ditt bidrag!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint det er hos deg;)
    Likte denne bloggen kjempegodt, og jeg kommer garantert tilbake;)

    Koselig inngangsparti ♥ og jeg bare eeeelsker headeren din, så skjønn kopp!!

    Ha en flott kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Fint inngangsparti:) Jeg skulle jo egentlig være med på denne, men så har jeg helt glemt å ta bilde i dagslys:( Buh.. Jaja neste gang. Lykke til..!

    SvarSlett