lørdag 12. februar 2011

Three down, two to go

I dag har vi feiret meg og storeprinsen med farmor og farfar, lille onkel og "tante" og kusine O og fetter O. Vi serverte boller, brus, kaker og kaffe. Storeprinsen ble kjempeglad for gavene. Og det gjorde jeg også! Folk er gale, sier jeg bare...  Jeg fikk et søtt hjertefat i zink, gavekort og penger. Så nå skal mor kose seg! Gleder meg til en etterlengtet shoppingtur og et sårt trengt frisørbesøk :) På shoppingturen skal det kun handles tøy, kanskje sko, men ikke interiør! (Det er i hvert fall planen). Nå som jeg skal snart begynne på jobb igjen, må jeg virkelig ha noe nytt å ha på meg. Har jo ingenting i skapet jo...






Nydelige roser! Disse fikk jeg på jentekvelden av to gode kusiner. I morgen blir det ny familiefeiring, men da med min side. Ikke akkurat ei sunn langhelg dette her, men det får stå til. Koselig er det!


Husk morsdag i morra!


God lørdagskveld!


.................................................................................

1 kommentar:

  1. Gratulerer, både med dagen (e) og de flotte gavene ♥ Jeg har og bestemt meg for og ta en shoppingrunde og handle KUN klær, trenger det... men ender ALLTID opp med masse interiørgreier;))

    Ha en fin morsdag!

    Klem Line

    SvarSlett