søndag 13. februar 2011

Muffins og cookies og nok et familieselskap




I dag har vi feiret meg og storeprinsen nok en gang. Vi hadde besøk av mamma og pappa, mi tante og hennes kjære, mine kusiner T og M og M sin kjære, min fetter T og hans fru, og mine søksenbarns halvsøster I. :) Vi fikk mye fint i dag også.




Pynten har vært den samme gjennom hele helgen. Lyserosa roser, ferskenkvister og den siste er jeg litt usikker på hva heter. Synes de var veldig søte sammen. Momors gamle sandkakeformer og barneglass som blomstervaser.


Badet kommer til å få seg et løft i løpet av kort tid. Jeg fikk nemlig friheten til å gå ned på vår faste bederomsforhandler og bestille meg skuffeseksjon, speil og håndklehengere! Den gaven var fra mamma og pappa. Endelig! Kan badet bli som jeg ønsker meg :) Nye håndkler fikk jeg også.






I dag ble det servert surmelkskake, rømmekakemuffins, cookies, godteri og frukt.  Cookiesene lagde jeg til jul også etter en oppskrift herfra. Denne gangen lagde jeg de store og tykke. Jeg synes de ble veldig gode!






I morra er den store dagen, for min del... Tenk 30 år! Åhoy åhoy, som momor ville sagt det. Siden det er morsdag i dag fikk både mamma og svigermor en orkidè hver. Og jeg klarte faktisk å ikke kjøpe noe til meg selv på blomsterbutikken, nei forresten, det gjorde jeg jo ikke... En liten pose med kritt ble med hjem. Til tavla i gangen.

Nei, nå er det beina på bordet og avslappning på fortet...


Ha en fin uke alle sammen!


.................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar