torsdag 17. februar 2011

Til meg fra mannen




Fikk denne nydelige buketten av min kjære mann på bursdagen min. Rosa og hvit og helt etter min smak:)






Han tok meg med ut på middag. På min favoritt restaurant så det og helt etter min smak. Nam:)







Fikk en gave hjemme. Flybillett til København, skal nemlig der med noen jenter i juli:) Og deilig sjokolade! Også det helt etter min smak:)







Fikk også en hvit orkidè. Min smak!







Tusen takk, kjære, for at du, sammen med våre to små, gjorde dagen min helt perfekt! Helt etter min smak!







Jeg hadde egentlig tenkt meg en tur ut på Randesund Lysstøperi i kvel. De har hatt damenes aften med 20% i hele butikken. I stedet tok jeg meg en tur til frisøren. Og akkurat nå trenger jeg sårt noe nytt tøy, ikke nye kopper, rammer, duker og lysestaker... Jeg kan tross alt ikke ha på meg kopper, rammer eller noe av det andre på jobb;)


Ha en fin torsdagskveld!


.................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar