mandag 7. februar 2011

Mens vi venter...

I dag har jeg endelig gått i gang med maling av prinserommene. Hos storeprinsen ble det kun eggehvit maling over eggehvit maling:) Måtte rett og slett finpusse litt etter at jeg har flyttet på en knaggrekke og noen bilder. Hos minsteprinsen ble de to lyseblå vegger. Den eggehvite og blåfargen fra storeprinsen sitt rom blandet jeg til en farge som jeg er spent på å se hvordan ser ut i morgen (i dagslys). Kanskje blir den enda lysere enn det den er nå... Bilder kommer sannsynligvis i morgen.

I mens vi venter på at fargen skal tørke, blir det bilder fra ønskelista mi. Nå er det bare ei uke igjen på 20-tallet, så blir det nok en slutt på disse ønskelistebildeinnleggene;)






Fint fuglehus, har sett sånne på Randesund Lysstøperi







Spot green paiform fra Green Gate






 
Liten mugge. Claire mulit fra Green Gate






Lattekrus. Claire multi






Skjeer fra Green Gate. Spot blue og Victoria mulitcolor.






Lattekopp Victoria mulitcolor








Rosa håndkler fra Ikea. Mange av de, rullet sammen og lagt i kurver. Og...






...med litt rosa pynt!





 
Rooooooooooooosa blomster! Me love:)






Søte glass til telys fra Tine K






Først likte jeg ikke disse, men det har endret seg. Nå synes jeg denne vasen fra Wik & Walsøe er nydelig.







Pappelinateppe i mørkgrå/sort og hvit. Det beige er også fint. Passer godt inn hos meg ja:)






Pappelina matte. Snerten denne også!



Godt å ha mannen tilbake i hus. Tror han synes det var godt å komme hjem igjen også. Selv om det er veldig rotete her på grunn av maling- og ominnredningsprosjektet mitt, hihi! Innen torsdag skal det være strøkent her for da kommer det en gjeng med søde piger på besøk. Gleder meg!

Bildene er fra google og ikea


Tudelu!


.................................................................................

1 kommentar:

  1. Så mange flotte ønsker du har!
    Jeg tar gjerne alt det der jeg og;))

    Klem Line

    SvarSlett