tirsdag 22. februar 2011

Snidder snadder snudder

Hjemmelaget pizza er godt! Og det var det som ble middagen vår i dag. Jeg prøvde ut litt Peppes topping som saus, bacon og biffkjøtt pluss ost, paprika, tomat, salsasaus og jalapenos(på mannens side, han liker det HOT!) Bunnen lagde jeg selv. Superenkel og uten gjær, så du trenger ikke vente på at den skal heve seg. Toppet med (litt) rømme og ruccolasalat. Knallgodt!

Oppskriften på bunnen:


Ca 6 dl mel
3 del melk
3 ts bakepulver
1 ts salt
3 ss olje

Bland alt sammen til en smidig deig og kjevle den ut til den formen du ønsker. Dette er en en tykk bunn og jeg liker godt litt god "kant" på pizzaen. 225 grader i ca 10-15 minutter.









Sitter her og tørker tårer og snufser som bare det... Har nettopp sett på Sporløs på TV2. Synes det er så trist å se små babyer som ligger alene i ei stor seng på et barnehjem. Tenker på mine to små og hvor heldige de er:) Nei, det er visst bare å ta seg sammen for mannen venter besøk. Selv er jeg snart klar for de Frustrerte fruene!


Ha en god tirsdag!


.................................................................................

1 kommentar:

  1. Mmmmm, det så GODT ut ♥ Nå fikk jeg veldig lyst på hjemmelaget Pizza med ruccola!!!
    Kanskje middag i morgen det da;)

    Klem Line

    SvarSlett