mandag 21. februar 2011

Se hva jeg fikk

Nå har jeg vært 30 i ei uke og kan ikke si jeg merker så veldig stor forskjell akkurat:) Bursdagsbukettene er samlet sammen til en bukett. Sammen med buketten står det en søt pose som jeg fikk av ei skjønn venninne til bursdagen min. Hun har sydd den selv og jeg synes den er så utrolig fin!







Synes den passet så fint til blomstene...






Og så det fine fulgehuset da! Kjenner det gjør godt langt inn i sjela med litt oppfriskning i heimen:) I dag blir det en usunn middag, men så blir det håndballkamp til kvelds. Så da får jeg slitt bort litt av det usunne og da er det vel lov?







Ha en fin mandag!


.................................................................................

2 kommentarer:

  1. Så flotte blomster og fine gaver ♥ Fuglehuset var sååå søtt, og posen var kjempefin!
    Så deilig med bursdag altså;))

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Herlig blogg. Kom tilfeldigvis innom og ville bare legge igjen et spor.
    Ha en fin søndagskveld!
    Klem

    SvarSlett